فرمانده هوانیروز ارتش با خانواده‌های کارکنان هوانیروز در مشهدالرضا دیدار کرد

امیر خاموشی در دیدار با جمعی از خانواده‌های کارکنان هوانیروز در مشهدالرضا، ارتقای بصیرت را در راستای هدایت انسان ضروری دانست.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 25July 2024

فرمانده هوانیروز ارتش با خانواده‌های کارکنان هوانیروز در مشهدالرضا دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «سید قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در جمع خانواده‌های کارکنان هوانیروز اظهار داشت: بصیرت، نوعی به کارگیری عقل در مسیر هدایت انسان و استفاده از روشنگری آن است. 

وی افزود: قرآن کریم با ترغیب به بینا کردن دل‌ها با نور عقل، آنهایی را که از این نیرو استفاده نمی‌کنند، کوران واقعی معرفی می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: روحیه و توان رزمی خلبانان و مهندسین پرواز نشأت گرفته از حمایت گرم و بصیرت خانواده‌های آنها است که بحمدالله در ارتقا توان رزمی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

بصیرت؛ آگاه شدن انسان در مسیر زندگی

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسن باقری» رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش گفت: بصیرت اعتقادی است؛ باید اعتقادات ما با آگاهی و با فهم باشد. 

وی ادامه داد: بصیرت اعتقادی یعنی باور‌های ما باید درست باشد و بتواند انسان را در مسیر زندگی آگاه و بصیر کند.

رئیس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش تصریح کرد: خانواده اصلی‌ترین نقش را در رسیدن به قله کمال انسانی دارد که خانواده بزرگ هوانیروز با حمایت‌های خود از خلبانان و مهندسین پرواز باعث کارآمدی و افزایش توان رزمی هوانیروز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها