فرمانده هوانیروز ارتش:

امروز در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به حرکت صعودی هوانیروز در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است.
کد خبر: ۶۷۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 10July 2024

امروز در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است.به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ «سید قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معارفه فرمانده مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان، ضمن گرامیداشت سالروز ۱۹ تیرماه و رژه هوایی و زمینی در محضر امام خمینی(ره) در شهر قم، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همواره شاهد رشد و پیشرفت هوانیروز بوده‌ایم که این موفقیت‌ها با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده که نتیجه جهاد شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.

امیر خاموشی اضافه کرد: امروز در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است که به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند، همچنین در سیل و زلزله و سایر مسائل مانند انتخابات بالگرد های های هوانیروز ارتش حضور چشمگیر دارند و پیش گام سازندگی در کشورند. 

فرمانده هوانیروز آجا به اشاره به اهمیت این مرکز آموزشی نظامی افزود: سالانه صدها خلبان و افسر فنی طی آموزش های عملی و ساعت ها پرواز در نهایت به یگان های مقصد جهت عملیاتی نمودن اندوخته های علمی و دانش نظامی اعزام می گردند و این مرکز پذیرای نیروهای خلبانی فنی و تعمیر و نگهداری فراجا، نهاجا و نداجاست.

وی در پایان نقطه متمایز این ارتش با سایز ارتش های جهان را مطیع محض فرماندهی کل قوا بودن عنوان کرد و گفت: روحیه از جان گذشتن و شهادت طلبی کارکنان هوانیروز یعنی همه پیرو خط امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها