شهردار اسیر:

طراحی میدان امام حسین شهر اسیر تغییر می‌کند

«همتی» گفت: با طراحی و تغییر سازمان فضایی میدان امام حسین علیه السلام، بازسازی این میدان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان آغاز شده است.
کد خبر: ۶۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 09July 2024

طراحی میدان امام حسین شهر اسیر تغییر می‌کند«جعفر همتی» شهردار اسیر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس اظهار داشت: عملیات اجرایی میدان امام حسین شهر اسیر با مساحت ۶۵۰ متر مربع آغاز شده و المان آن نیز متناسب با نام میدان طراحی و در حال ساخت می باشد.

وی افزود: مشخصات فنی ورق ۲ میل و با ارتفاع ۳ متر و ضخامت ۲۰ سانتی متر و عرض ۴ متر با برش CNC در مرکز میدان نصب خواهد شد.

همتی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه تغییر سازمان فضایی میدان متناسب با نام آن مزین به امام حسین ع و معرفی میدان مرکزی شهر اسیر بعنوان سبزه میدان در راستای تقویت نشاط و شادابی و حس سرزندگی با نگاه به شعار سال شهرداری به جهت پویایی و افزایش تعاملات اجتماعی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده که اعتبار آن از محل کمک های مردمی و خیر محترم آقای حاج سید باقر علامه مهری و تلاش‌های شهروند یار محترم سید جعفر موسوی نماینده محترم خیر گرانقدر واعضای محترم شورای اسلامی شهر اسیر و اعتبارات داخلی شهرداری تامین می شود.

شهردار اسیر افزود: این عملیات شامل سنگ لبه ابزار خورده ، سنگ گرانیتی کف ، کف سازی بتنی، چمن مصنوعی ، پایه روشنایی دکوراتیو، نخل و... خواهد بود.

بنابه گفته همتی، جهت ساخت المان این میدان از ظرفیت و توان نیروهای بومی شهر اسیر، شرکت کران پارس ایراهستان با مدیریت آقای محمد علی پارسی تبار که در مناقصه خرید خدمت و در رقابت با شرکت‌های مطرح در کل کشور برنده ساخت این طرح شدند، استفاده شده است.

شهردار اسیر در پایان، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از خیر محترم جناب حاج سید باقر علامه مهری و نماینده محترم ایشان سید جعفر موسوی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اسیر به جهت مساعدت‌های خیرخواهانه و نیک اندیشانه صمیمانه سپاسگذاری کرد و از بابت صبوری های شهروندان عزیز و فرهیخته شهر اسیر که همگام با سیاست های شهری همراهی می نمایند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار