اعلام برگزیدگان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره فاخر برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 09July 2024

برگزیدگان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فارس معرفی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس امروز، ۱۹ تیرماه با حضور سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، «سید محسن هاشمی» رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و برگزیدگان این جشنواره فاخر برگزار شد.

در «بخش عمومی» آزیتا ذکاء و زهره لطفیان به ترتیب مقام‌های اول و دوم محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، محمد هادی نصیری به عنوان نفر اول نرم افزار‌های کاربردی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

سمیه شریفی و سیده مطهره سجادیان مقام اول و دوم همچنین زهرا حقیقت زاده و هادی تاجی زاده مقام سوم مشترک محور شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های بخش عمومی را کسب کردند.

در محور موشن گرافی و کلیپ بخش عمومی، علی ملک زاده، محمد فروتن و زینب محمدی به ترتیب به عنوان مقام‌های اول تا سوم انتخاب شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

علی سیوف جهرمی و نفیسه خوانسالار نیز توانستند در این جشنواره مقام‌های اول و دوم محور پویانمایی و انیمیشن بخش عمومی را به خود اختصاص دهند.

یکی دیگر از بخش‌های ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس، بخش «دانش آموزی» بود که در محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر محمد عباسیان، مهدی رحمانیان و فاطمه دیباور مقام‌های اول تا سوم را توانستند کسب کنند همچنین مریم زارعی، زهرا داراب زاده و آزیتا حسنی گشتاسب به عنوان مقام‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در محور موشن گرافی و کلیپ بخش دانش آموزی نیز سعید قربانی، فرخنده نجفی و فاطمه زارعی ببراز توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند همچنین در محور پویانمایی و انیمیشن نیز نگین شاهسونی و ریحانه قاسمی نفرات اول و دوم شناخته شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

سپر نیک اقبال جهرمی، محمد یاسین عاشوری، سمیرا بابایی، بهاره تکاور و فاطمه حسن نژاد نیز به عنوان نفرات شایسته تقدیر بخش دانش آموزی معرفی شدند.

گفتنی است در پایان این آیین آقایان عبدالرسول معتضدیان، محمد محسن سرخوش و علی محمد پشوتن که در هیئت داوران به داوری آثار پرداختند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار