استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

نظری گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی جزو اقدامات حوزه فرهنگی است و از ما که نسبت به فرهنگ دفاع مقدس تعلق خاطر داریم این توقع وجود دارد که نسبت به احداث و تکمیل این مرکز اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 09July 2024

فرهنگ اساس همه اقدامات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان اظهار داشت: موضوعات اقتصادی و اولویت‌ها بر اساس شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین می‌شود درجه نخست اقدامات قرار می‌گیرد اما فرهنگ همیشه اساس است.

وی افزود: بدیهی است که مسئولین علاوه بر اینکه اولویت‌ها را مدنظر قرار می‌دهند از اصول نیز غافل نیستند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم علاوه بر توجه به اولویت‌ها، زیرساخت‌ها را هم مدنظر دارد، ادامه داد:  فعالیت‌های اقتصادی، ایجاد اشتغال و افزایش نرخ سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را به همراه داشته است. در حوزه سیاسی؛ برگزاری چهار انتخابات بر اساس چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی سلامت، رقابت، امینت و مشارکت، شکل گرفته و مشارکت استان در این انتخابات‌ها قابل ملاحظه بوده است.

این مسئول ادامه داد: در کنار اقداماتی که در حوزه اقتصادی و سیاسی صورت گرفته، 21 دستاورد اجتماعی و فرهنگی در حوزه زیرساخت‌ها و تاثیرات اجتماعی، کاهش ناهنجاری‌ها و روند مثبت هنجارها حاصل شده که نشانگر مثبت بودن روند اقدامات در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی است. 

نظری تصریح کرد: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی جزو اقدامات حوزه فرهنگی است و از ما که نسبت به فرهنگ دفاع مقدس تعلق خاطر داریم این توقع وجود دارد که نسبت به احداث و تکمیل این مرکز اهتمام داشته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به محدودیت‌های مالی نمی‌توانستیم به صورت گسترده از این پروژه پشتیبانی کنیم اما با توجه به تدبیر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئيسی مبنی بر پیگیری اقدامات بر مبنای مسئله محوری؛ بر همین اساس این پروژه با فعال‌سازی ظرفیت‌های استانی مورد پیگیری قرار گرفت و امروز بحمدالله با هدایت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شورای اسلامی و شهرداری مشهد شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان هستیم. 

استاندار خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله با اعتبار واگذار شده پیمانکار با جدیت مضاعف در عرصه سرعت و هزینه کار را دنبال کند و انتظار است در زمان تعیین شده احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها