مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

مجالس ماه محرم سکوی جریان ساز جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: مجالس پر عظمت ایام محرم سکوی جریان ساز جهاد تبیین است تا در شناخت سویه‌ها و رویه‌های جنگ ترکیبی - شناختی دشمن و راهکار مقابله و شفاف سازی با آنها پیش قدم باشیم.
کد خبر: ۶۷۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 09July 2024
مجالس ماه محرم سکوی جریان ساز جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه شورای اداری ودرجمع کارکنان این مجموعه با گرامیداشت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان ویاران با وفای آن حضرت اظهار داشت: مجالس پر عظمت ایام محرم سکوی جریان ساز جهاد تبیین است تا در شناخت سویه‌ها و رویه‌های جنگ ترکیبی - شناختی دشمن و راهکار مقابله و شفاف سازی با آنها پیش قدم باشیم.
 
وی در این خصوص افزود:نیاز جامعه امروز ما روشنگری است، روشنگری در خصوص شبهات و القائات دشمن در تمامی عرصه ها، تا ضمن مقابله با دروغ پردازی های دشمن در ماه محرم، از عاشورا به مانند دانشگاهی انسان ساز نام برده و ترویج شود.
 
سرهنگ غریبی بابیان اینکه محرم ماه خطبه‌ها و شعارهای آگاهی‌بخش سالار شهیدان است بیان داشت:وجه مبارزی عاشورا در این حد برجسته بوده که در آن زمان افراد بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است و این وجه که وجهی ظلم‌ستیز است و در راستای احقاق حق تلاش کرده است، رویکرد جنبش از عاشورا تلقی می‌شود.
 
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر ادامه داد:در واقعه عاشورا به لحاظ دیانت هم قهرمان وجود دارد، زیرا همه افرادی که در واقعه عاشورا حضور داشتند، مسلمان نبودند و طیف عظیمی از افراد در این مسیر قهرمانانه نقش‌آفرینی کرده‌اند و به همین دلیل واقعاً عاشورا از حیث تنوع قهرمان‌ها اسطوره‌ای بی‌بدیل است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار