فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اولویت انجام پروژه‌های آبرسانی رفع تنش آبی است

سردار «نظری»با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در شرق استان کرمان؛ اولویت را انجام پروژه‌های آبرسانی و رفع تنش آبی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 09July 2024

اولویت انجام پروژه‌های آبرسانی رفع تنش آبی است

به گزارش  دفاع پرس از کرمان،سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سه‌شنبه (۱۹ تیر) در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به پنج روستای شرق استان در فهرج اظهار داشت: با انجام این پروژه ۱۰ هزار نفر در این روستاها از آب آشامیدنی سالم متنعم می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: علاوه بر این، افتتاح دو باب حوزه مقاومت دانش آموزی و خواهران، کارگاه پخت نان سنتی برای اشتغال زودبازده، کارگاه بلوک زنی و ساخت ۶۸ چشمه سرویس‌بهداشتی و حمام برای افراد فاقد این امکانات از دیگر اقدامات در این شهرستان است.
 
وی ادامه داد: بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده تا با کمک آبفا، فرمانداری، نیروهای مردمی، بسیج سازندگی و گروه های جهادی به انجام برسد و خط انتقال لوله آب از ده اسماعیل به حسن‌آباد نیز افتتاح می‌شود.
 
سردار نظری اظهار کرد: از پروژهای در دست اقدام دیگری برای رفع تنش آبی در شرق استان به ویژه فهرج که بیشترین مشکل را دارد؛ خبر داد و گفت: یک ابرپروژه نیز تا یک ماه دیگر آماده و بخش زیادی از مشکلات آب برج معاذ و روستاهای اطراف حل می‌شود.
 
سردار نظری خاطرنشان کرد: کار تعطیل بردار نیست و در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در سال آینده نیز باز هم پروژه‌هایی را برای رفع تنش آبی جهت بهره مندی افراد از آب شرب سالم دنبال می‌کنیم.
 
وی اظهار کرد: در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در مرحله اول ۶۶۹ روستا و در قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی با کمک فرد خیّر و گروه‌های جهادی تاکنون ۵۰۰ روستا آبرسانی شده و این نهضت تا رفع تنش آبی ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار