سیدحسن نصرالله:

ارتش «اسرائیل» بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست

دبیر کل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه حمایت‌های حزب الله از مردم غزه تا زمان رسیدن به هدف، همچنان ادامه دارد، گفت: ارتش اسرائیل، بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست.
کد خبر: ۶۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ - 09July 2024
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه روز سه‌شنبه، طی سخنرانی مبنی بر ادامه حمایت‌های حزب الله لبنان از مردم غزه و ملت فلسطین تأکید کرد.
  
ارتش «اسرائیل» بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست
 
 
سید حسن نصرالله با بیان اینکه چند ماه است که هیچ کمکی وارد نوار غزه نشده است، گفت: این منطقه با خطر قحطی و بیماری روبروست، ولی سؤال اینجاست که آیا عقلانی است که این وضعیت ادامه یابد؟».وی با اشاره به اینکه هر مسلمان عاقلی از خود می‌پرسد که آیا کشورهای عربی و اسلامی واقعا نمی‌توانند هیچ کاری برای غزه انجام دهند، تصریح کرد: «ما بر این باوریم که باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم. ما هر روز شهید می‌دهیم و به آنان افتخار می‌کنیم. ما تا رسیدن به هدف، به این مسیر ادامه خواهیم داد».
 
دبیر کل حزب الله همچنین خاطر نشان کرد: جبهه‌های پشتیبانی از غزه در لبنان، عراق و یمن و حامیان اصلی مانند سوریه و ایران، یک تصویر شادی‌بخش ارائه می‌کنند، ولی مواضع کشورهای عربی و اسلامی در قبال غزه، مایه اندوه است.
 
وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل، بی‌اخلاقترین ارتش دنیاست، در پایان تأکید کرد: زمانی که یک نفر از ما شهید می‌شود یا به جنگ تهدید می‌شویم، نمی‌ترسیم و دست از مسئولیت خود برنمی‌داریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار