مدیرعامل ستاد دیه کشور:

کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور ۱۵ درصد افزایش یافت

شمس گفت: کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته که این عدد در استان زنجان ۴۰ درصد است که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۶۷۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ - 10July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «علی شمس» مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با رئیس کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از زحمات، حکایت‌ها و کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان، اظهار داشت: استان زنجان امسال از حیث جمع آوری کمک‌های آحاد مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرد که جای تشکر دارد.

کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور ۱۵ درصد افزایش یافت

وی اضافه کرد: این کمک‌های مردمی بسیار ارزشمند است و موجب آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در سراسر کشور می‌شود.

شمس با تاکید بر فرهنگ سازی کمک‌های مردمی در این زمینه، گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند نقش مؤثری در افزایش کمک‌های مردمی به ستاد دیه داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار، گفت: کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی در استان زنجان در سال جاری به لحاظ برخورداری از مردمی متدین، ولایتمدار و خیر افزایش یافت و به تعبیری زنجان بهشت خیران است.

حجت الاسلام علی فرجی برحق افزود: کمک‌های مردمی در جشن گل‌ریزان امسال در طول ماه مبارک رمضان با تلاش مسئولان امر با مشارکت آحاد مردم رشد ۴۰ درصدی داشت و همواره شاهد افزایش این مشارکت‌های خوب مردم در کار‌های خیر و خداپسندانه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در استان زنجان در انجام وظایف قانونی و اجرای عدالت وفاق و همدلی وجود دارد که این موضوع برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌ها بسیار اثرگذار است.

مدیر عامل ستاد دیه کشور در پایان این دیدار با اهدای لوح از زحمات و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان زنجان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها