برنامه‌های «ایام محرم ۱۴۴۵» در فرهنگسرای رسانه

فرهنگسرای رسانه همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۷۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 10July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فرهنگسرای رسانه همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

اعلام برنامه‌های «ایام محرم ۱۴۴۵» در فرهنگسرای رسانه

این ویژه‌برنامه‌ها که با عنوان «راه نشانم بده» با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و رساندن پیام آن به نسل‌های بعد، احیای ارزش‌های اسلامی و بصیرت‌افزایی از ۱۶ تیر تا ۲۶ تیر (دهه اول محرم ۱۴۴۵) اجرا می‌شود، شامل بخش‌های گوناگونی همچون مناجات حسینی (قرائت زیارت پرفیض عاشورا، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و ایستگاه صلواتی با پذیرایی از عزاداران حسینی هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲، در فضای باز این فرهنگسرا انجام می‌شود.

همچنین نشست‌های «نوجوانان رستا» و حلقه‌های ایران آینده با موضوع «تو کجای قصه عاشورایی» و تولیدات محصولات مجازی در قالب‌های مختلف و تولید محصول ویژه‌ای با عنوان «کلام حسین» که برگرفته شده از سخنان امام حسین (ع) در روز عاشوراست، برای نشر در شبکه‌های اجتماعی و استفاده مخاطبین از دیگر برنامه‌های این فرهنگ سرا در دهه اول ماه محرم است.

بر همین اساس علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس حاصل کنند. فرهنگسرای رسانه در خیابان دکتر ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها