بلندی‌های جولان اشغالی آماج ضربات حزب‌الله

حزب الله لبنان اعلام کرد با ده‌ها فروند راکت پایگاه متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۶۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 10July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان به عملیات خود علیه مواضع و پایگاه‌های رژیم اشغالگر در مرز فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد. در همین رابطه، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد آشیانه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در الزاعوره واقع در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است و این حمله راکتی در پاسخ به تجاوزات اشغالگران به منطقه البقاع انجام شد.

بلندی‌های جولان اشغالی آماج ضربات حزب‌الله

شبکه المیادین هم در گزارشی با اشاره به ناکامی سامانه گنبد آهنین در رهگیری این راکت‌ها، از بروز آتش‌سوزی در منطقه الزاعوره محل استقرار آشیانه‌های توپخانه ارتش اشغالگر خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در منطقه الجلیل الاعلی به دلیل شلیک راکت‌ها از اراضی لبنانی خبر داده و افزودند: چندین راکت هم به شهرک «سدیه نحمیه» اصابت کرده است.

روزنامه معاریو هم نوشته است: حزب‌الله در حال گسترش میدان درگیری است و به اسرائیل درخصوص استراتژی جنگی، درس می‌دهد.

معاریو با بیان اینکه حزب الله طی ۹ ماه ۶ هزار و ۸۰۰ راکت به سمت اسرائیل شلیک کرده است، نوشت: در نتیجه حملات حزب الله بیش از ۷۱۰ حریق در منطقه شمالی روی داده و چندین هکتار زمین در آتش سوخته است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار