مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان غربی:

قیام امام حسین (ع) به ما درس ایثار و آزادگی را می‌آموزد

حجت الاسلام «میرزایی» گفت: شناخت امام حسین (ع) و معرفی اهداف قیام آن حضرت ازمهمترین ضرورت‌ها است چراکه قیام آن حضرت، درس ایثار و آزادگی را می‌آموزد.
کد خبر: ۶۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ - 10July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «میرزایی» مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان غربی امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین بانوان آذربایجان غربی گفت: قیام امام حسین (ع) محدود به یک زمان خاص نیست و نهضت عاشورا مکتبی است که تا یوم القیامت فراموش نخواهد شد.

وی اظهار داشت: شناخت امام حسین (ع) و معرفی اهداف قیام آن حضرت از نکات حائز اهمیتی است که باید در اعزاداری‌های ماه محرم نسبت به آن پرداخت شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) به ما درس ایثار و آزادگی را آموخت تصریح کرد: لذا پیروان مکتب این امام بزرگوار بایستی این درس را به عالمیان نیز انتقال دهند بخصوص در ایام ماه محرم و اربعین که موقعیت مناسبی است.

حجت الاسلام میرزایی بر ضرورت حضور مبلغین و روحانیون در کاروان‌ها و موکب‌ها تاکید کرد و این ایام را بهترین ظرفیت برای معرفی و ترویج سیره شهدا برای زائرین دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار