رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد؛

برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوند

«معصومی» گفت: نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب به مدت هفت روز از ۲۰ تیرماه در نهاوند برپا شده است.
کد خبر: ۶۷۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ - 11July 2024

برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مراد معصومی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب در نهاوند، اظهار داشت: تعداد ۳۰ پوستر و عکس در نمایشگاه عفاف و حجاب نهاوند به نمایش گذاشته ‌شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف را ایجاد فضای مناسب فرهنگی در این شهرستان، فرهنگ‌سازی بیشتر در زمینهٔ شناساندن فرهنگ و حجاب اسلامی، معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی، و تبیین موضوع حجاب مصونیت است نه محدودیت بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه علاوه برعکس‌هایی در مورد عفاف و حجاب، سخنان ائمه اطهار، علما و بزرگان دینی نیز هست.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۰ تیرماه به مدت هفت روز به مناسبت هفته حجاب و عفاف  درمحل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

معصومی متذکر شد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار