رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای استان مازندران خبر داد؛

برگزاری کنگره ملی سردار شهید «طوسی»/ نمایش میدانی «فصل شیدایی» اجرا می‌شود

سرهنگ «مجیدی» از برگزاری کنگره ملی سردار شهید «محمدحسن قاسمی طوسی» خبر داد و گفت: این مراسم مرداد امسال در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 11July 2024

برگزاری کنگره ملی سردار شهید «طوسی»/ نمایش میدانی «فصل شیدایی» اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، نشست تخصصی و ارائه گزارش کمیته‌های دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران امروز با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در ساختمان مرکزی کنگره شهدا برگزار شد.

در حاشیه این نشست سرهنگ «عسکر مجیدی» رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران با نگاهی به مصوبات و مباحث طرح شده در ششمین جلسه‌ ارائه گزارش کمیته‌ها، اظهار داشت: اجلاسیه‌ی فرزندان و همسران شهدا یکی از برنامه‌های محوری ما است که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

وی از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهید طوسی به دلیل ویژه برنامه‌های بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: مقرر بود در چهارده تیر سال جاری کنگره شهید طوسی در برج میلاد تهران برگزار شود که به دلیل ویژه برنامه‌های اربعین شهادت شهید جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، زمان برگزاری این کنگره ملی تغییر کرد و به هجده مرداد موکول شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از برگزاری نمایش بزرگ میدانی از نیمه شهریور خبر داد و اذعان داشت: برنامه محوری دیگری که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ فصل شیدایی است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی‌ها تقریبا از پانزده شهریور اجرا خواهد شد.

سرهنگ مجیدی با اشاره به این که کنگره‌ شهدای بین الملل و جبهه‌ی مقاومت که در هفدهم و هیجدهم شهریور با حضور میهمانان خارجی از یمن، عراق و لبنان برگزار خواهد شد، گفت: در مهر امسال هشت اجلاسیه محوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار