حماس خواستار تحقیقات دادگاه کیفری بین‌المللی درخصوص حنایات صهیونیست‌ها شد

منابع خبری اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از دیوان کیفری بین‌المللی خواسته تا درباره جنایت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه تحقیقاتی را آغاز کند.
کد خبر: ۶۷۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 11July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس از دادگاه کیفری بین‌المللی خواسته است تا اقدامات شنیع و وحشتناک نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را که از سوی سران ارتش این رژیم حمایت می‌شوند، مورد بررسی قرار دهد.

حماس خواستار تحقیقات دادگاه کیفری بین‌المللی درخصوص حنایات صهیونیست‌ها شد

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، جنبش حماس تصاویری را در اختیار دارد که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی وحشیانه‌ترین جنایات علیه فلسطینی‌ها از جمله تیراندازی به غیرنظامیان و به آتش کشیدن منازل را مرتکب شده‌اند.

حماس همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست زنان، کودکان و افراد سالخورده را هدف قرار می‌دهند.

جنبش حماس در ادامه تاکید کرد که این اقدامات ننگی بر چهره بشریت و جامعه جهانی به شمار می‌آید و باید توسط دادستان دیوان کیفری بین‌المللی بررسی شود.

رژیم صهیونیستی علی‌رغم محکومیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای همچنان برای دهمین ماه، به تجاوزات خود به غزه ادامه می‌دهد. رژیم اشغالگر پس از آنکه گذرگاه مرزی رفح را اشغال و جریان ورود کمک‌ها به نوار غزه را متوقف کرد، قصد دارد به جنگ نسل‌کشی، قحطی و محاصره فلسطینی‌ها در غزه ادامه دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، گذرگاه زمینی اصلی در نوار غزه را که کمک‌ها از طریق آن وارد این باریکه ‌می‌شد، بست؛ اقدامی که خطر تشدید فاجعه انسانی را به‌ویژه به دلیل کمبود مواد غذایی و سوخت به همراه دارد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد دویست و هفتاد و نهمین روز خود شده و بیش از ۳۸ هزار شهید و بیش از ۸۸ هزار زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار