رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی:

انتخابات ریاست جمهوری در کمال صحت، دقت و امانت برگزار شد

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: هیچ خللی در پاسداشت رأی مردم به وجود نیامد چراکه انتخابات در کمال صحت، دقت و امانت و با در نظر گرفتن حق‌الناس در کشور و استان برگزار شده است.
کد خبر: ۶۷۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 11July 2024

انتخابات ریاست جمهوری در کمال صحت، دقت و امانت برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «مهدی یعقوبی» رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی امروز(پنجشنبه) در دیدار با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: ظرف مدت پنج ماه، پنج انتخابات در سطح استان برگزار شد که در تاریخ انتخابات دنیا بی‌نظیر است که خود یکی از عینی‌ترین و فاخرترین برنامه‌های مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است که به رخ جهانیان کشیده شد.

وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر دولت سیزدهم و برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور اشاره و بیان داشت: ششم خرداد ماه هیأت‌های نظارت استانی بر انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری تشکیل شدند و در هشتم خرداد در شهرستان‌ها هیأت‌های نظارت تشکیل و احکام آن‌ها ابلاغ شد.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مجموع ۵۳ نفر ناظر در سطوح مختلف انتخابات استان داشتیم که امر نظارت بر انتخابات را دنبال کردند، افزود: در شهرستان‌ها علی‌رغم اینکه نیروی استخدامی نیستند اما در عرصه نظارت بر انتخابات در این ۴۰ روز با تمام وجود همدوش هیأت اجرایی، پای کار بودند.

حجت‌الاسلام یعقوبی به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد واجدین شرایط رأی دادن در استان در انتخابات مشارکت داشتند و در هر دو مرحله این استان در بین ۳۱ استان کشور، رتبه اول مشارک را کسب کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ شکایتی از روند انتخابات نداشتیم و موردی هم در سامانه ثبت نشد، خاطرنشان کرد: هیچ خللی در پاسداشت رأی مردم به وجود نیامد چراکه انتخابات در کمال صحت، دقت و امانت و با در نظر گرفتن حق‌الناس در کشور و استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار