مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

اهل حزب و باند بازی نیستم/مطالبات جزیره قشم را به اطلاع رئیس جمهور جدید هم می‌رسانم 

«پیغامی»گفت: افتخارم ارادت به مقام معظم رهبری است و به هیچ حزب، دسته و گروه جناحی تعلق ندارم. 
کد خبر: ۶۷۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹ - 11July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عادل پیغامی»رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب در دیدار داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور که برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه زیرساختی به قشم سفر کرده است، اعلام کرد: فعالیتم را تا آخرین روزی که در این سمت هستم با جدیت ادامه خواهم داد. 

وی با اعلام اینکه متاسفانه بعضی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی مطالب خلاف را به اطلاع مردم می‌رسانند، افزود: اینگونه رفتارها و فضا سازی‌های رسانه‌ای هیچ تاثیری در روند برنامه‌‌های ما نخواهد داشت و در ارائه خدمت به مردم جزیره حتی یک روز هم کوتاهی نخواهم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: متاسفانه عده‌ای از فعالان رسانه‌ای‌ که بعضی از آنها خارج از جزیره و در استان هرمزگان فعالیت دارند، با شلوغ کاری‌ها و با بهانه‌های واهی نشان دادند که مخالف توسعه جزیره هستند.

وی ادامه داد: علیرغم تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی که این گروه اندک انجام داده‌اند اما تا کنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده و نخواهم کرد ولی انتظار دارم وظیفه خطیر رسانه‌ای را با وجدان  دنبال کنند.

مطالبات جزیره قشم را به اطلاع رئیس جمهور جدید هم می‌رسانم 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیان داشت: هیچ رئیس جمهوری به اندازه شهید رئیسی پیگیر موضوعات جزیره قشم نبود و هر دو هفته یکبار مسائل و مشکلات جزیره را در شورای عالی انقلاب فرهنگی به اطلاع ایشان می‌رساندم.

وی تاکید کرد: به طور حتم این روند در دولت جدید هم ادامه خواهد داشت و فعالیت‌های جزیره و نیازهای مربوط به موفقیت این منطقه را در جلسات شورای عالی فرهنگی به اطلاع دکتر پزشکیان هم خواهم رساند.

هدیه 160 میلیارد ریالی کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های جزیره

پیغامی گفت: در نمایشگاه کتاب توفیق شد با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یک بسته 160 میلیارد ریالی کتاب با هدف تجهیز کتابخانه‌های 13 گانه جزیره جهانی قشم به مردم علاقمند کتاب قشم اختصاص یابد.

وی بیان داشت: با انتقال این میزان کتاب که به صورت مشترک با سهم  100 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم و  60میلیارد ریالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است، کتابخانه‌های جزیره جان تازه‌ای می‌گیرند. 
 
جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار