نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: 

مجالس عزاداری امام حسین (ع) دارای رزق است/ هر شخص بسته به ظرفیت خود از دریای بیکران حسینی بهره‌مند خواهد شد

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: مجالس عزاداری امام حسین (ع) یک رزق است، ما با توجه به ظرف و ظرفیت خودمان از برکات بی‌کران امام حسین (ع) بهره‌مند خواهیم شد.
کد خبر: ۶۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹ - 12July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین«محمد عبادی‌زاده» در جمع عزاداران روستای دم‌شهر شهرستان میناب، با اشاره به برکات فراوان مجالس امام حسین (ع)، اظهار داشت: با توجه به برکات مراسمات امام حسین (ع) در بعد خودسازی و جامعه‌سازی، باید تلاش شود که این مراسمات عزاداری با شکوهی بیش از گذشته و با تاکید بر تقویت شور و شعور حسینی برگزار شود.
 
وی با بیان این نکته که مجالس عزاداری امام حسین (ع) یک رزق است، عنوان کرد: ما با توجه به ظرف و ظرفیت خودمان از برکات بی‌کران امام حسین (ع) بهره‌مند خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بنیان‌های انقلاب اسلامی در مجالس حسینی شکل گرفت و تدوام آن حرکت مقدس نیز به برکت این مجالس حسینی و عاشورایی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، یکی دیگر از برکات مجالس عزاداری امام حسین (ع) را ظهور امام زمان دانست و خاطرنشان کرد: جامعه بشری باید امام حسین (ع) را بشناسد که ورود جوانان به تبیین موضوعات مختلف عاشورایی در عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای نظیر فضای مجازی می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی تشریح کرد: اربعین که یک اجتماع چند ده میلیونی در جهان شناخته می‌شود، یک‌ رسانه و ظرفیت بسیار قوی برای شناساندن ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) برای تمام جهانیان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: برگزاری مردمی مراسم اربعین از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مراسم با شکوه است و هیچ دولتی متولی ویژه برگزاری این امر نیست؛ چراکه بار اصلی کار روی دوش مردم است به همین جهت است که دارای اثرگذاری بسیار زیادی در سطح جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده عنوان کرد: مراسمات عزاداری امام حسین (ع) دارای برکاتی است که هیچ جای دیگر حاصل نخواهد شد و نباید به راحتی از کنار آن‌ها گذشت. گاهی اوقات یک تلنگر کوچک نیز می‌تواند باعث تعییر و تحولی درونی یک انسان به سمت کمال و تکامل الهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها