معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: 

پیروزی های جبهه مقاومت مرهون مکتب عاشورا است

«کامرانی» گفت: نهضت سرخ عاشورا نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس داشت و رزمندگان در جبهه های نبرد عاشورا را سرمشق خود قرار داده بودند.
کد خبر: ۶۷۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 12July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در پنجمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد، استان با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: رشد و بالندگی دین مبین اسلام در طول بیش از ۱۴۰۰ سال مرهون ایثار و از خودگذشتگی بی نظیر سیدالشهداء در محرم سال ۶۱ هجری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از فرهنگ و مکتب عاشورا به پیروزی رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نهضت سرخ عاشورا نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس  داشت و رزمندگان در جبهه های نبرد عاشورا را سرمشق خود قرار داده بودند.

کامرانی تصریح کرد: پیروزی های جبهه مقاومت نیز مرهون مکتب عاشورا است.

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: تشکل های مردمی در کنار دستگاه‌های دولتی نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف دارند.

کامرانی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و درمان نیازمند تقویت هستند.

وی تصریح کرد: حوزه کودکان و نوجوانان حوزه مهم و بسیار وسیعی است که تشکل های تخصصی می توانند خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: توانمند سازی، آموزش و آشنایی سازمان های مردم نهاد با جدیدترین قوانین در این بخش نیازمند اهتمام است.

در این نشست چهار درخواست سازمان های مردم نهاد در زمین تطبیق و تمدید نمایندگی فعال در حوزه بیماران سرطانی، هموفیلی و توانمند سازی کودکان مورد بررسی قرار گرفت که با سه درخواست بعد از ارائه گزارش عملکرد و برنامه های متقاضیان مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار