رويکرد انتظامی در کميسيون عمليات فراجا شناخت نقاط قوت و ضعف و بررسی راهکارها برای رفع معايب است

سردار«رضایی»رويکرد انتظامی در برگزاری کميسيون های عمليات فراجا را شناخت نقاط قوت و ضعف و بررسی راهکارهای لازم برای رفع معايب عنوان کرد.
کد خبر: ۶۷۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ - 13July 2024

رويکرد انتظامي در کميسيون عمليات فراجا شناخت نقاط قوت و ضعف و بررسي راهکارهاي لازم براي رفع معايب است

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،سردار «قاسم رضايی» جانشين فرمانده کل انتظامي کشور در هجدهمين کميسيون عمليات فراجا که در ستاد انتظامي استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد،اظهار داشت: در رابطه با قرارگاه امام علی(ع) در استان هرمزگان ارزيابی ما مثبت است و جلسات برابر شاخص برگزار شده و تعاملات بسيار خوب صورت گرفته است. 

وی افزود: در بحث وقوع اصلاح آماري از ارزيابی سال گذشته تاکنون روند مثبت بوده است و شاهد کتمان آماری در کمترين حالت در سطح استان بوده ايم و در حوزه کشف که دو حوزه پليس آگاهی و پليس پيشگيری شامل می شود اقدامات خوبی انجام شده اما دستورالعمل بايد برابر شاخص انجام و اقدام شود.

اين مقام ارشد انتظامی کشور با بيان اين که يکی از رکن های اصلی ما آموزش بوده و در کميسيون های عمليات نيز موثر است، اظهار داشت: همه پرسنل و کارکنان پاسگاه و کلانتری در دانستنی قضايی و حقوقی می بايست آموزش مستمر ببينند و به اندازه يک بازپرس توانايی و دانش حقوقی و قضايی داشته باشند.

 سردار رضايی با تاکيد بر اين که آموزش نظامی و انتظامي و دفاعي بايد مدنظر باشد و بحث بسيار مهمی که در فراجا برايمان مهم است افزايش تعاملات است، خاطر نشان کرد: اگر ارتباطات موثر و مستمر باشد قطعا پيشرفت حاصل می شود.

جانشين فراجا بيان کرد: دانستني های اطلاعاتی و انتظامی فرمانده پاسگاه و کلانتري در حوزه استحفاظی اش بسيار مهم است و بايد به حوزه خود در تمامي مسائل اشرافيت داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار