مردم هرمزگان قدردان زحمات انتظامی و مرزبانی هستند

سردار «رضایی» گفت: مردم ولايی هرمزگان قدردان زحمات و تلاش های انتظامی ومرزبانی در جای جای استان هستند.
کد خبر: ۶۷۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 12July 2024

مردم هرمزگان قدردان زحمات انتظامي و مرزباني هستند

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «قاسم رضايی» جانشين فرمانده کل انتظامی کشور در حاشيه مراسم صبحگاه عمومی و مشترک در بندرعباس در مصاحبه تلويزيونی با واحد خبر صدا وسيمای مرکز خليج فارس، اظهار داشت: استان هرمزگان يکي از استان های مهم ما است، ساحل و مرز طولاني دارد، بيش از هزار و 100 کيلومتر مرز داريم، ما با چهار کشور در اين استان همسايه هستيم و همياری و همکاری مردم فهيم، سخت کوش و شهيد پرور را در اين استان داريم اينها می طلبد که انتظامی هم متناسب با همين شرايط باشد.

وی افزود: امروز ارزيابی ما بر اين است که مردم عزيز استان قدردان همکارانمان در اين استان هستند و در رصدي که از سامانه 110 مي کنيم کاملا مشهود است، البته در سطح کشور نيز همين موضوع صادق است.

اين مقام ارشد انتظامی کشور اظهار داشت: در اين استان هم شرايط فرق می کند به جهت شرايط سخت آب و هوايی مي بينيم که همکارانمان در شهرها، روستاها، جاده ها، دريا، روي لنج ها و روي شناورها، به خوبي به وظايف خود آشنا بوده و عمل مي کنند.

جانشين فراجا خاطر نشان کرد: از ديروز که در اين استان هستم در جاهاي مختلف همکاران را مي بينم که با انگيزه، روحيه و توان بالا مخلصانه در خدمت مردم هستند، خيلي خوشحال شدم و در جلسه ارزيابي روز گذشته که نزديک به 6 ساعت بطول انجاميد هردو فرمانده نمره خيلي خوب گرفتند، خيلي خوب در مجموعه نظامي و انتظامي مفهوم بالايي دارد اين يعني نتيجه کار همه همکارانمان در اين استان که دو فرمانده اين لوح را به آنها تقديم کرديم اين نتيجه کار کل مجموعه استان است که به نيابت از همه کارکنان به فرمانده آنها تقديم شد.

سردار رضايي بيان داشت: ما ارزيابي خود را از نگاه مردم مي بينيم وقتي که مردم عزيز اين استان از عملکرد انتظامي راضي هستند و هنجارشکنان لرزه بر اندامشان افتاده به واسطه عملکرد خوب همکاران ما است در واقع پليس مقتدر و مهربان را امروز ما در مجموعه استان هرمزگان و همکاران ديديم.

جانشين فرمانده کل انتظامي کشور در ادامه تصريح کرد: صبحگاه هم در نيروهاي مسلح يک تعريف خاصي دارد، نظم و انضباط، انگيزه، نظم يگاني و آمادگي عملياتي همه اينها در مراسم صبحگاه ارزيابي مي شود، تقريبا همه واحدهاي رژه رونده و کساني که در ميدان حضور داشتند خيلي خوب گرفتند اين نشان از همين جمع بندي عملکرد و اقدامات انتظامي است.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در جلسه ديروز تاکيد شد نسبت به جمع آوري سلاح هاي غيرمجاز و همچنين مقابله با قاچاق سلاح، مواد مخدر و کالا که اينها هر کدام آسيب جدي به اجتماع وارد مي کند بصورت هدفمند و با اشراف اطلاعاتي نسبت به گذشته تشديد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار