امام جمعه آرادان:

مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند پشتیبان نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام «شریفی نیا» گفت: مردم ما به خوبی با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به حرف‌های رسانه‌های معاند توجه ندارند و پشتیبان نظام اسلامی شأن هستند.
کد خبر: ۶۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 12July 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آرادان ضمن اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم ما به خوبی با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به حرف‌های رسانه‌های معاند توجه ندارند و پشتیبان نظام اسلامی شأن هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما در یک انتخابات و در یک بازه زمانی کوتاه بعد از شهادت شهید رئیسی، واقعاً گل کاشتند چرا که هیچ کشوری در این زمان موفق نمی‌شود چنین انتخاباتی برگزار کند، افزود: این نشان دهنده عزت مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه آرادان بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو راند از انتخابات بیش از ۵۵ میلیون ایرانی در انتخابات شرکت کردند و این ارزش بسیار بزرگی است که برآمده از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و باید از مردم قدردانی کرد که مانند همیشه در صحنه بودند.

شریفی نیا با بیان اینکه امنیت انتخابات در سراسر کشور به خوبی تأمین شد، تاکید کرد: بسیاری دشمنان تلاش کردند که مشکلاتی برای انتخابات پیش بیاید اما شاهد بودیم که در پهنه وسیع ایران اسلامی، انتخابات بسیار پرشور برگزار شد و مردم نه بزرگ به معاندان گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار