عضو ارشد جنبش حماس:

درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نمی‌کنیم

حسام بدران، ضمن طرح پیشنهاد «دولت ملی و غیرحزبی» برای اداره نوار غزه و کرانه باختری پس از جنگ، گفت: مدیریت نوار غزه یک موضوع داخلی فلسطینی است.
کد خبر: ۶۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ - 12July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «حسام بدران» از اعضای جنبش حماس در سخنانی، اظهار داشت: ما این پیشنهاد را مطرح کرده‌ایم که پس از جنگ یک دولت شایسته‌سالار ملی و غیرحزبی اداره نوار غزه و کرانه باختری را به دست بگیرد.

درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نمی‌کنیم

بدران در ادامه افزود: مدیریت نوار غزه پس از جنگ یک موضوع داخلی فلسطین است و درباره مرحله پس از جنگ غزه با هیچ طرف خارجی گفتگو نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جامعه جهانی می‌خواهیم که طرف مانع مذاکرات را تحت فشار قرار دهد و آن را مجبور به توقف تجاوز به غزه کند.

این عضو ارشد حماس تأکید کرد: استواری و استقامت مردم فلسطین و عملکرد قهرمانانه مقاومت تنها چیزی است که رژیم اشغالگر را وادار به تسلیم در برابر شرایط و حقوق مردم ما می‌کند.

این اظهارات بدران در حالی است که نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود هر توافق با حماس موقت بوده و نباید مانع از ادامه جنگ در غزه به منظور رسیدن تل آویو به اهدافش شود.

اهداف ۳ گانه رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه نابودی حماس، آزادی اسرا، و در نهایت تبدیل کردن این باریکه به مکانی است که دیگر تهدیدی برای صهیونیست‌ها نباشد، اما پس از حدود ۱۰ ماه تا کنون هیچیک از این اهداف محقق نشده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار