امام جمعه ایلام:

مردم برنده واقعی صحنه انتخابات هستند

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:برنده واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در برابر جنگ فرهنگی و تبلیغی دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۶۷۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ - 12July 2024
مردم برنده واقعی صحنه انتخابات هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی تبار» امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهارداشت:در دولت سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری به‌خوبی در اولین فرصت، بدون حاشیه و در امنیت کامل برگزار شد. 
 
وی افزود:دنیای استکبار و گروهک‌های ضدانقلاب خیلی تلاش کردند که با تبلیغات سوء رسانه‌ای، انتخابات را تحریم و مردم را از حضور در تعیین سرنوشت خود محروم کنند، اما مردم پای صندوق آراء آمده و گزینه موردنظر خود را انتخاب کردند.
 
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه برنده واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور خود در برابر جنگ فرهنگی و تبلیغی دشمنان ایستادند، افزود: رئیس جمهور منتخب با شعار عدالت‌خواهی، اعتماد اکثریت رأی‌دهندگان را جلب کرد و موفقیت ایشان را در این موقعیت و مقطع خطیر در تحقق شعار عدالت‌خواهی از خداوند متعال مسئلت داریم.
 
حجت‌الاسلام «کریمی تبار» تصریح کرد: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، اکثر کشور‌ها در آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا و کشور‌های مختلف پیام تبریک فرستادند، همان گونه که در شهادت رئیس جمهور خدوم شهید آیت‌الله رئیسی، کشور‌های دنیا پیام تسلیت فرستادند، این اقبال جهانی به جمهوری اسلامی نشان دهنده دیپلماسی فعال کشور در مقیاس جهانی و بیانگر جایگاه رفیع نظام اسلامی در دنیا است.
 
این مسئول بیان کرد: امروز بار سنگین ادامه راه شهید جمهور بر دوش برادر دیگری افتاده و عزم و اراده کرده که راه این شهید را ادامه دهد، همه ما، افراد و جناح‌ها دست‌به‌دست هم دهیم، کمک کنیم تا این‌بار مسئولیت به مقصد برسد و از رئیس جمهور منتخب درخواست میَ شود که بیشترین دقت را در انتخاب حلقه اول و دوم مسئولان دولت خود داشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار