امام جمعه مهران:

مشارکت در انتخابات موجب عزت نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «امینی» گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین حماسه سیاسی است و باعث تحکیم و عزت نظام مقدس جمهوری است.
کد خبر: ۶۷۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 12July 2024
مشارکت در انتخابات موجب عزت نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «عبدالله امینی» امام جمعه شهرستان مهران در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهارداشت:مهمترین درس امام حسین علیه السلام به همه آزادگان جهان تا روز قیامت نفی ذلت است هرگاه در جامعه‌ای حاکمیت طاغوت شکل گیرد سنت‌های الهی تضعیف می‌شوند، احکام الهی معطل خواهند ماند اخلاق نبوی ترک می‌گردد واستکبار بر جامعه اسلامی مسلط خواهد شد.
 
 وی افزود:در اثر حاکم شدن ظلم و جور بر جوامع اسلامی، مسلمانان به ذلت کشیده خواهند شد لذا قیام امام حسین علیه السلام در جهت نفی ذلت از جامعه مسلمین بود. 
 
حجت‌الاسلام «امینی» گفت:امروزه تنها آزادگانی که از مکتب امام حسین علیه السلام پیروی می‌کنند جبهه مقاومت هستند که به برکت خون امام حسین علیه السلام این جبهه مقاومت در جهان روز به روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند تا آنجا که دانشجویان و اساتید آمریکایی نیز در این جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی مشغول کنشگری و مبارزه هستند، اما در مقابل برخی کشور‌های مسلمان منطقه از رژیم منفور صهیونیستی حمایت می‌کنند. 
 
 امام جمعه شهرستان مهران با تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات بیان کرد: فرقی نمی‌کند که به چه کسی رای دادند یا ندادند چرا که همانطور که بار‌ها بنده عرض کردم مشارکت مردم فارغ از اینکه به چه کسی رای می‌دهند مهمترین عرصه حماسه سیاسی است و باعث تحکیم و عزت نظام مقدس جمهوری است.
 
خطیب نماز جمعه مهران بیان کرد:مردم بزرگ ما علیرغم تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و انقلاب و علیرغم گله مندی‌هایی که داشتند باز برای پیشرفت و امنیت کشور با مشارکت پر رنگ‌تر خود نسبت به دوره اول، نقشه‌های دشمن را بی اثر کردند. 
 
 وی در پایان اضافه کرد:لازم می‌دانم به جناب آقای «مسعود پزشکیان» تبریک و تهنیت عرض کنم و برای ایشان از خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه و خالصانه مسالت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها