برگزاری راهپیمایی میلیونی در استان صعده یمن در حمایت از مردم غزه+فیلم

مردم یمن در استان صعده در حمایت از مردم مظلوم غزه و در محکومیت جنایات اشغالگران اسرائیلی راهپیمایی میلیونی در میدان سبعین برگزار کردند.
کد خبر: ۶۷۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 12July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مردم یمن در استان صعده این کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه راهپیمایی میلیونی برگزار کردند.

این راهپیمایی باشکوه در میدان سبعین با شعار «ما با غزه ایستاده‌ایم و با آمریکا و همدستان آن مقابله خواهیم کرد» برگزار شد و شرکت‌کنندگان بیانیه‌ای در این باره صادر کردند.

برگزاری راهپیمایی میلیونی در استان صعده یمن در حمایت از مردم غزه+فیلم

در متن این بیانیه آمده است: ما به همه عشایر فلسطینی در نوار غزه به دلیل موضع ثابت و آگاهانه‌شان درود و تحیت می‌فرستیم که با این موضع‌گیری توانستند همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن اسرائیلی را نقش برآب کنند.

یمنی‌ها افزودند: ما به مردم فلسطین و مجاهدان عزیر آن می‌گوییم مطمئن باشید که تنها نیستید، ما در کنار شما ایستاده‌ایم و از موضع ثابت و اصولی‌مان پاپس نخواهیم کشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما همه توطئه‌های دشمنان را ساقط کرده و به عملیات نظامی خود در پشتیبانی از مردم فلسطین و همه فعالیت‌ها و کمک‌ها و تحریم‌ها ادامه خواهیم داد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی افزودند: ما از جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند، ژاپن، استرالیا و آمریکایی لاتین و دیگر مناطق تمجید کرده و از مردم مراکش و بحرین بابت حمایت از مردم فلسطین و اعلام دشمنی با اسرائیل تقدیر می‌کنیم. 

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به امت اسلامی می‌گوییم اگر مظلومیت مردم فلسطین برخی را در اروپا و آمریکا به واکنش واداشت و آنها علیه جنایت صهیونیست‌ها اعلام موضع کردند، این امر بر امت اسلامی سزاوارتر است و همه مسلمانان باید به مسئولیت خود عمل کرده و به روند تحریم اقتصادی همه جنبه دشمنان اهتمام ورزند چرا که همه می‌توانند این کار را انجام دهند و هیچکس از آن مستثنا نیست.

حاضرین در این راهپیمایی ضمن تمجید از تداوم فعالیت جبهه‌های پشتیبان در لبنان و عراق و عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق، تصریح کردند: ما به رژیم دست نشانده عربستان می‌گوییم اگر گمان می‌کنی عمل به دستورات آمریکا در راستای خدمت به صهیونیست‌ها می‌تواند ما را از موضع‌مان در حمایت از مردم فلسطین بازدارد، سخت در اشتباه هستید.

برگزاری راهپیمایی میلیونی در استان صعده یمن در حمایت از مردم غزه

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی در پایان حمایت کامل و مطلق خود را از همه اقدامات و تصمیمات رهبر انصارالله اعلام کردند.

نیرو‌های مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آنها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. 

آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیرو‌های مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار