امام جمعه شهرستان دهلران:

شورای نگهبان رسالت صیانت و حفاظت از قوانین را عهده‌دار است

حجت الاسلام «موسوی» گفت:یکی از نعمت‌های خداوند متعال به جمهوری اسلامی ایران، وجود بابرکت نهاد مقدس شورای نگهبان است که رسالت صیانت و حفاظت و نگهبانی از قوانین نظام اسلامی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۶۷۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ - 12July 2024
شورای نگهبان رسالت صیانت و حفاظت از قوانین را عهده‌دار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهارداشت:مهم‌ترین اوصاف یاران امام حسین علیه السلام این بود که اهل تقوا، نماز، تلاوت قرآن، حفظ قرآن، ولایت مداری، اهل بصیرت و... بودند و هیچ دینی بر گردن آنها نبود.
 
 وی افزود:از برپادارندگان هیئات عزاداری در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم موضوعاتی همچون مواسات و همدلی، اذیت نکردن همسایگان و اطرافیان، قرائت قرآن توجه به نذورات _ رعایت حجاب و عفاف و... را در دستور کار خود قرار دهند.
 
 حجت‌الاسلام «موسوی» با تبریک ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: یکی از نعمت‌های خداوند متعال به جمهوری اسلامی ایران، وجود بابرکت نهاد مقدس شورای نگهبان است که رسالت صیانت و حفاظت و نگهبانی از قوانین نظام اسلامی را بر عهده دارد که در انتخابات‌ها به خوبی نشان داده است که با عدالت اقدام می‌کند.
 
 امام‌جمعه دهلران خاطرنشان کرد:توجه به حجم بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دهلران می‌طلبد که پزشکان متخصص و یک درمانگاه مجهز توسط تامین اجتماعی در این شهرستان ویژه مستقر شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار