معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان و برپایی مواکب اربعین با جدیت دنبال شود‌

«جان‌نثاری» به اشاره به ایام ماه محرم الحرام، گفت: فرمانداران استان اصفهان در برپایی مواکب اربعین حسینی و برگزاری یادواره شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲ - 12July 2024

برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان و برپایی مواکب اربعین با جدیت دنبال شود‌به گزارش دفاع‌پرس اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: فرمانداران در آیین پیاده‌روی اربعین تلاش کنند مواکب به خوبی شکل بگیرند زیرا ضرورت این موکب‌ها باتوجه به شرایط آب و هوایی نسبت به سالهای گذشته بایستی ویژه تر از سال‌های گذشته باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص فرمانداران وقت ویژه‌ای را صرف و با موکب‌ داران نشست برگزار کنند‌ تا مشکلات و چالش‌های آنان در این مسیر رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص کنگره شهدای اصفهان نیز گفت: ستاد یادواره‌ در تمامی شهرستان‌ها در راستای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید والامقام استان فعال شود.

جان‌نثاری ادامه داد: از هفته آینده کنگره استانی فعال‌تر از گذشته خواهد شد و انتظار می‌رود همانند برنامه‌ریزی‌های گذشته این کنگره به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار