مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف ناامیدی دشمنان را رقم زده است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی گفت: نقش تأثیرگذار آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف و پای‌کار بودن آن‌ها در ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی موجب یأس و ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف خصمانه‌اشان شده است.
کد خبر: ۶۷۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 14July 2024

نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف ناامیدی دشمنان را رقم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در یادواره سرداران و ۴۳ شهید روستای انصاریه از توابع بخش مرکزی کاشمر با اشاره به حضور تأثیرگذار قشرهای مختلف مردم در تمامی عرصه‌ها اظهار داشت: همین حضور و پای‌کار بودن مردم در قریب به ۵۰ سال از عمر انقلاب موجب مأیوس و ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف خصمانه‌اشان شده است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و رزمندگان هستیم، خاطرنشان کرد: از این‌رو همه ما موظف هستیم برای حفاظت و حراست از این خون‌های ریخته شده، سبک زندگی‌مان را همانند شهدا انتخاب کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و امروز هم در خط ولایت، امامت و جبهه انقلاب اسلامی کهنسالان در واقع حبیب بن مظاهرهای انقلاب هستند که با داشتن روحیه جوانمردانه در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و اثرگذار دارند.

این مسئول با یادآوری اینکه گره‌گشایی از مشکلات و گرفتاری‌های مردم باید جزو دغدغه‎های مسئولان باشد، تصریح کرد: در نظام مقدس اسلامی مسئول اگر غیرت داشته و مشکلات مردم را ببیند، نباید خواب داشته باشد.

حجت‌‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در ۳۳ ماه خدمت خود ۴۰ هزار کیلومتر به استان‌ها، شهرستان‌ها و منطق محروم سرکشی کرد و کمتر در دفتر حضور داشت، گفت: ایران اسلامی مسئولی در چنین ترازی می‌خواهد؛ بر همین اساس امیدواریم دولت جدید رویکرد دولت شهید جمهور را دنبال کند.

وی بیان داشت: مردمی که حلاوت و شیرینی خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی را چشیده بودند، برای قدردانی از این شخصیت با حضور گسترده خود تشییع باشکوهی در شهرهای مختلف برگزار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه انتظار این است که دولتمردان جدید در دل مردم جای داشته باشند و به فکر محرومین باشند، خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند در مسیر توسعه بدیهی است که نمی‌توانیم به همه مردم رسیدگی کنیم یا اینکه بدیهی است بخشی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و فقرا زیر چرخ توسعه از بین بروند، موضعی اشتباه و غیر قابل قبول است چراکه با کلام مولا علی علیه‌السلام در نامه به مالک‌اشتر نخعی مغایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار