پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به نوه شهید لطفی به مناسبت موفقیت در آزمون سراسری

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، کسب رتبه سوم کنکور علوم تجربی را به نوه شهید لطفی، از شهدای تربت حیدریه، و خانواده او تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 01September 2024

پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به نوه شهید لطفی به خاطر موفقیت در آزمون سراسریبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری و کسب رتبه سوم کشوری کنکور علوم تجربی توسط «سجاد لطفی» نوه شهید «عیسی لطفی» از شهدای شهرستان تربت حیدریه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی این موفقیت را به خانواده وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز لطفی؛

گذر از دروازه‌های علم و ورود به دنیای دانش آموختگی از موهبت‌هایی است که خداوند متعال به انسان‌هایی هدیه می‌کند که در سایه پشتکار و تلاش شبانه‌روزی در این راه گام می‌نهند.

مایه مباهات است و برخود می‌بالیم که از خانواده بزرگ بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنکور سراسری با کسب رتبه سومی در سطح کشور افتخار آفرین شده است.

یقیناً کشور عزیزمان نیازمند چنین جوانان متخصص، متعهد و پر تلاشی است که آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم رقم بزنند.

اینجانب به نوبه خود و از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت‌های پیش روی، این موفقیت بزرگ را به سجاد لطفی، نوه شهید معظم «عیسی لطفی» و خانواده گرامیش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت‌های پی در پی را در عرصه علم و دانش برایش مسئلت دارم.

شهید «عیسی لطفی» در ۲۲ بهمن سال ۱۳۱۲، در روستای برس از توابع شهرستان تربت حیدریه چشم به جهان گشود. با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان پاسدار و با سمت معاون فرمانده گروهان در جبهه حضور یافت. سرانجام این شهید والامقام؛ در ۲۲ مهر ۱۳۶۱؛ در منطقه عملیاتی سومار توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها