فرمانده انتظامی استان البرز:

حجاب سنگر استوار خانواده در برابر تهاجمات دشمنان است

سردار «هداوند» در آستانه هفته عفاف و حجاب، با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در استحکام بنیان خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمنان، بر حفظ و اشاعه این فریضه الهی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۷۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 13July 2024

حجاب سنگر استوار خانواده در برابر تهاجمات دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک هفته عفاف و حجاب به مردم مومن و شهید پرور استان البرز، اظهار داشت: عفاف و حجاب از ارکان اصلی دین و عامل سعادت و شکوفایی نهاد خانواده است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی به اهمیت این موضوع واقف بوده و در تلاشند تا با تهاجمات فرهنگی و شبیخون نرم، این ارزش‌های اصیل را در جامعه خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه حجاب، سنگر استوار خانواده در برابر تهاجمات دشمنان است، افزود: ما باید با بصیرت و هوشیاری، در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، به ویژه در بین نسل جوان، زمینه‌های مصونیت خانواده‌ها را از آسیب‌های اجتماعی فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان البرز به نقش خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان و حفظ حجاب آنها اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان اولین نهاد تربیتی، وظیفه‌ای خطیر در آموزش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین فرزندان خود دارند. نظارت بر رفتار فرزندان در فضای مجازی و افزایش دانش و مهارت آنها در استفاده از این فضا، از جمله اقدامات ضروری در این زمینه است.

سردار هداوند از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی خواست تا با همکاری و همدلی یکدیگر، در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار