استاندار سیستان و بلوچستان:

همه ما در کارها باید حسینی عمل کنیم

کرمی گفت: همه ما در کارها باید حسینی عمل کرده یعنی با تمام وجود وارد میدان عمل بشویم و در راه رضای خداوند عمل کنیم.
کد خبر: ۶۷۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 13July 2024

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اصلی کشور و اسلام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه جمعه در جمع هیات عزاداران زاهدان با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) در قیام عاشورا به ما آموخت عمل به اسلام، احکام اسلامی و دستورات الهی در هر شرایطی مهم است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشوراست، افزود: آمده‌ایم که راه دلدادگی به خداوند متعال، حفظ و توسعه اسلام و اجرای عدالت الهی که راه امام حسین (ع) است را ادامه دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صحرای کربلا تبلور موضوع عشق و دلدادگی امام حسین (ع) به خدای متعال است، تصریح کرد: صحرای کربلا همه زیبایی بود و این زیبایی در عاشقی خدا و تفسیری از آیات الهی است و سالار شهیدان در جوار حق از چیزی نگران نبود و با تمام وجودش تلاش کرد رمز و راز بندگی را به ما بیاموزد.

وی تاکید کرد: عزاداران حسینی باید از این فرصت برای اتصال و نزدیک شدن به خدا استفاده کنند و اگر بتوانند راه و رسم زندگی امام حسین(ع) را ادامه دهند.

کرمی با بیان اینکه امیدوارم خداوند متعال به همه توفیق دهد تا بتوانیم راه دلدادگی به خداوند را یاد گرفته و از تمام لحظات قیام عاشورا درس زندگی بگیریم، ادامه داد: همه ما در کارها باید حسینی عمل کرده یعنی با تمام وجود وارد میدان عمل بشویم و در راه رضای خداوند عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با تمام وجود برای احیا و زنده نگه‌داشتن دین رسول الله به میدان آمد و همه زندگی‌اش را در راه اسلام و خدا فدا کردند، تصریح کرد: امام حسین (ع) از هیچ قدرتی نهراسید، چون به خدا وصل بود و کسی که به خدا متصل است یعنی همه عالم را دارد و عالم در ید و قدرت الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار