برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ - 13July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد.

مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش برگزار شد

در این دوره از مسابقات ۱۲۳ نفر از منتخبین مسابقات قرآن کریم یگان‌های نزاجا مستقر در منطقه کشور در مقاطع همسران به تعداد ۵۲ نفر، فرزندان دختر به تعداد ۳۶نفر و فرزندان پسر به تعداد ۳۵ نفر ودر رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم به رقابت با یگدیگر پرداختند.

در حاشیه این مسابقات، حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب نزاجا ضمن اشاره به اهمیت قرآن در تعالی‌بخشی به زندگی انسان‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم امروز، در فراز و فرود زندگی خودمان و فرزندانمان عاقبت‌بخیر شویم هیچ راهی غیر از پناه بردن به قرآن کریم نداریم.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم «حسینی» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی قرارگاه منطقه غرب نزاجا ضمن اشاره به شرایط مطلوب برگزاری این دوره از مسابقات گفت: شرایط خوبی بر این دوره از مسابقات قرآنی حاکم بود و داوران محترم سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، توانستند به افزایش سطح کمّی وکیفی این مسابقات بیافزایند.

سرتیپ دوم حسینی با اشاره به اثرات مخرب فضای مجازی در بین خانواده‌ها و فرزندان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در بستر این مسابقات اخلاق خانواده و فرزندانمان را قرآنی کنیم و از هجوم هجمه‌های فضای مجازی مصون نگاه داریم.

بر اساس این گزارش، مرحله سراسری مسابقات قرآنی خانواده‌های پایوران نزاجا در مردادماه امسال و با حضور منتخبین مناطق نزاجا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار