اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ارتش

آئین اختتامیه مرحله نیمه‌نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ - 22July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین اختتامیه مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ویژه خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل، با حضور حجت‌الاسلام «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «محمد صادقیان» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال به مدت دو روز به میزبانی منطقه شمال برگزار شد.

اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی ارتش

حجت الاسلام بهمن در این آیین با بیان اینکه نیاز امروز خانواده‌ها و جامعه ارتقای معنویت است، اظهار داشت: انس با قرآن عامل نورانیت قلب، جلای دل، برکت در منزل، توسعه رزق، آرامش در زندگی و دوری شیطان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش عامل دورشدن انسان از صراط مستقیم و افتادن در دام مشکلات را دوری از معنویت در زندگی و راه علاج آن را در عمل به قرآن و دستورات این کتاب آسمانی دانست.

وی با اشاره به تبدیل خانه‌ها به کلاس درس و برگزاری جلسات قرآنی به دور از تجملی کردن آن گفت: این حرکت قرآنی و عمل به دستورات آن، عامل بهره‌مندی از معنویت و ایحاد اثرات مثبت و ارزنده در خانواده و بطن جامعه خواهد بود.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم صادقیان نیز در سخنانی گفت: خانواده‌های قرآنی عامل سعادت، ارتقا معنویت و قدرت متحرک جامعه هستند و نقش روشنی در پیشرفت مادی و معنوی جامعه دارند؛ چراکه انس با قرآن و مفاهیم قرآنی گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال با بیان اینکه راهی که شهدا رفتند مسیر و راهی است که قرآن پیش روی انسان می‌گذارد، تاکید کرد: راه شهدا همان راهی است که خداوند بزرگ می‌خواهد ما در آن گام برداریم و قطعاً این راه در نهایت به سعادت انسان‌ها ختم خواهد شد و آن‌ها را از ضلالت، گمراهی، سرگردانی و حوادث روزگار در امان نگه می‌دارد.

وی با تأکید بر تلاش دشمنان به فروپاشی بنیاد خانواده‌ها و نقش پدران و مادران در خنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان با ارتقای بصیرت‌شان تصریح کرد: دشمنان با تمام قوا و استفاده از تمامی بستر‌ها در فضا‌های گوناگون به‌ویژه فضای مجازی به دنبال فروپاشی بنیاد خانواده‌ها هستند؛ بنابراین اگر اعضای هر خانواده‌ای خصوصاً والدین به وظایفی که از سوی خداوند در قرآن برای آنها تعیین شده عمل کنند، مشکلات پیش روی خانواده‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار