شهردار کرمان:

فراخوان طراحی المان برای حادثه تروریستی کرمان منتشر می‌شود

«تویسرکانی»از طراحی سه المان برای شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان خبر دارد و گفت: یک فراخوان کشوری نیز در قالب مسابقه طراحی المان برای حادثه تروریستی کرمان منتشر می‌شود تا اگر طرحی بهتر از طرح‌های تصویب شده داشتیم آن‌را اجرا کنیم.
کد خبر: ۶۷۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸ - 13July 2024

فراخوان طراحی المان برای حادثه تروریستی کرمان منتشر می‌شود

به گزارش  دفاع پرس از کرمان، «محسن تویسرکانی» شهردار کرمان صبح  ۲۳ تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کرمان به‌ ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای طراحی یادمان و اِلمان برای شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان پرداخت و اظهار داشت: سه یادمان در شهرداری کرمان طراحی و تصویب شده که یک المان در محل انفجار دوم و روبه‌روی تخت دریا قلی‌بیگ و دو یادمان روبه‌روی مسجد فروزی و محل انفجار اول نصب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه محل انفجارها باید به‌گونه‌ای حفظ شود که گویای مظلومیت زائران شهید سلیمانی باشد، افزود: مذاکراتی با صاحبان خودروهای آسیب‌دیده در حادثه انجام و دو خودرو خریداری شده تا در محل‌های حادثه جانمایی شود.
 
شهردار کرمان با اشاره به سلایق هنری متفاوتی که در خصوص ساخت المان‌ها وجود دارد، تصریح کرد: طراحی‌ها به‌‌گونه‌ای است تا وضعیت موجود و آثاری که انفجارها بر محیط اطراف گذاشته‌اند حفظ شود.
 
تویسرکانی اظهار کرد: طرح‌ها آماده اجرا هستند اما ممکن است صاحب‌نظران انتقاداتی داشته باشند بنابراین یک فراخوان کشوری نیز در قالب مسابقه طراحی المان برای حادثه تروریستی کرمان منتشر می‌شود تا اگر طرحی بهتر از طرح‌های تصویب شده داشتیم آن‌را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار