مدیرکل انتقال خون استان کرمان:

پویش «نذر خون حسینی» در استان کرمان برگزار می شود

ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم کرمان برای انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ - 13July 2024

پویش «نذر خون حسینی» در استان کرمان برگزار می شود

به گزارش  دفاع پرس از کرمان،«ایرج شکوهی» مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: مراکز اهدای خون سراسر استان مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.
 
وی افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن و مرکز اهدای خون شهید فیروزی واقع در میدان آزادی ابتدای بلوار جمهوری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت هستند. همچنین تیم سیار اهدای خون کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در تکیه فاطمیه باغین و زنگی‌آباد فعال است.
 
مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه به تمام گروه‌های خونی به‌ویژه AB مثبت و O منفی نیاز است، اظهار کرد: پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان هستند.
 
شکوهی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش «ایثار حسینی»، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است به همین دلیل از مردم درخواست داریم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل‌های بیماران به جریان اندازند.
پویش «نذر خون حسینی» در استان کرمان برگزار می شود
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار