مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

بسیج جامعه زنان نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد

روانشاد گفت: بسیج جامعه زنان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر دارد.
کد خبر: ۶۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 13July 2024

بسیج جامعه زنان نقش مهمی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داردبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بروجرد، که به مناسبت هفته عفاف و حجاب صورت گرفت، اظهار داشت: شهر بروجرد دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج و نخبگان بسیجی در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی را ضرورتی حساس دانست و گفت: بصیرت‌افزایی و روشنگری بسیج در مسائل مختلف جامعه بسیاری از معادلات دشمنان را بر هم زد.

روانشاد با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در بسیج جامعه زنان وجود دارد، افزود: این سازمان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر دارد.

در این دیدار مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده این سازمان در این شهرستان با توجه به اینکه عفاف و حجاب یکی از آسیب‌های اجتماعی این در این شهر است، بر اجرای برنامه‌های مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و برای اجرای رویداد هنری ریحانه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد درخواست همکاری بیشتر را داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار