مسئول جدید بسیج هنرمندان قزوین:

بسیج جناحی و سیاسی نیست؛ لشکر انقلاب است

سرهنگ «کشاورز» گفت: بسیج جناحی و سیاسی نیست؛ لشکر انقلاب است، هر فردی که انقلاب را قبول دارد، بسیج طرفدار اوست.
کد خبر: ۶۷۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰ - 13July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد کشاورز» مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در  آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: از حُسن اعتماد و لطف فرمانده محترم، بسیجی و اهل قلم سپاه استان، سردار رفیعی آتانی، که بنده حقیر را شایسته خدمت به هنرمندان عزیز در سنگر سازمان بسیج هنرمندان دانستند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود: از زحمات خالصانه و موثر برادر عزیز و ارجمندم جناب آقاسید جواد خسروی در سازمان بسیج هنرمندان قدردانی می‌کنم و امیدوارم در مسیر خوب و رو به تعالی که ایشان پایه گذاری و مشخص کردند، با راهنمایی و حمایت‌های وی و همکاری و همراهی همه شما هنرمندان عزیز و بسیجی، به قله‌های موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه هنر برسیم.

سرهنگ کشاورز با بیان این که سازمان بسیج هنرمندان، یکی از رده‌های قشری سازمان بسیج مستضعفین است که در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت دارد عنوان داشت: برای رسیدن به تأثیرگذاری هر چه بیشتر در این عرصه، چند اقدام باید انجام شود. ان شاءالله با تعامل نزدیک و همکاری با سازمان‌ها و ادارات مرتبط استان و استفاده از ظرفیت تخصصی هنرمندان اهل فکر و اندیشه در نظام تصمیم گیری، نسبت به شناسایی، شبکه‌سازی و ایجاد همگرایی بین هنرمندان، نخبگان و فرهیختگان انقلابی در راستای جبهه‌سازی فرهنگی و هنری اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین با تقویت و توسعه انجمن‌های هنری و ادبی، و تولید و نشر آثار هنرمندانه، اثر گذار و جریان ساز در جشنواره‌های تخصصی سازمان، برای تقویت امید و نشاط، و اخلاق و معنویت در جامعه، تلاش خواهیم کرد.

مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان قزوین گفت: قطعا هنری که در خدمت حق، انسانیت و راستی و درستی قرار داشته باشد، ارزشمند محسوب می‌شود. ان شاءالله هنرمندان بسیجی، علمدار حرکت‌های انقلابی و پرچم‌دار فرهنگ و هنر، در گام دوم انقلاب خواهند بود.

وی اضافه کرد: بسیج جناحی و سیاسی نیست؛ لشکر انقلاب است، هر فردی که انقلاب را قبول دارد، بسیج طرف‌دار اوست. به همه عزیزان عرض می‌کنم که درب بسیج هنرمندان به روی کلیه هنرمندان عزیزی که دلشان برای ایران اسلامی می‌تپد باز است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم که در راستای فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بتوانیم، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام - که عزیزترین سرمایه‌ی مردم هست - به‌کار بگیریم و این عطیه‌ی الهی را، صرف تعالی افکار مردم کنیم و هنر را از آمیزش با مظاهر زیانبار فرهنگ بیگانه رها کنیم. هنر را با حفظ تعالی آن به میان مردم بیریم، پیام انقلاب را با زبان شعر و هنر که اصیل‌ترین و خالص‌ترین  و گیراترین زبان هاست؛ منتقل کنیم و ان شاءالله بتونیم هنر را با معیار‌های اسلامی یاد بگیریم و یاد بدهیم و آن را به کار ببریم، تا بتوانیم مفاهیم و ارزش‌های الهی و اسلامی را به مردم نشان بدهیم.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار