سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

برگزاری مسابقات قرآن فرصت مغتنمی جهت ایجاد تربیت قرآنی است

«عزیز زاده گرجی» گفت: برگزاری مسابقات قرآن که بیان مهارت قرآنی هستند، فرصت مغتنمی در جهت ایجاد تربیت قرآنی است.
کد خبر: ۶۷۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷ - 13July 2024

برگزاری مسابقات قرآن فرصت مغتنمی جهت ایجاد تربیت قرآنی استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور به میزبانی استان مازندران، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق برگزاری این دوره از مسابقات نصیب استان مازندران شده و میزبان حاملان و قاریان و حافظان قرآن هستیم.

وی افزود: ان شاءالله این حضور منشأ خیر و برکت برای استان مازندران خواهد بود.

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه رویداد‌های قرآنی باید با توان و اهتمام بیشتری برگزار شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و معارف اهل بیت علیهم السلام می‌باشد و تمامی فعالیت‌ها باید در جهت ترویج فرهنگ اهل بیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات بهانه‌ای در ایجاد فضای موانست و رفاقت قرآن و ترویج آن در جامعه است.

عزیز زاده گرجی با اشاره به تأثیر برگزاری این مسابقات در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل‌های قرآنی، حضور خانواده‌ها را بیشتر کرده و نخبگان و حافظان قرآنی تأثیر بسیار زیادی در جهت تقویت ابعاد فردی و اجتماعی دانش آموزان و خانواده‌ها دارند.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که تربیت باید قرآنی باشد، اشاره و عنوان کرد: برگزاری این مسابقات که بیان مهارت قرآنی هستند، فرصت مغتنمی در جهت ایجاد تربیت قرآنی است.

این مسئول تصریح کرد: به هر میزانی که از این اصل و مبنای اعتقادی فاصله گرفتیم به همان میزان آسیب دیدیم.

وی در خصوص بهره‌گیری از معرفی ظرفیت‌های استان به سایر استان‌ها در این مسابقات، تصریح کرد: با توجه به حضور نمایندگان همه استان‌های کشور در این مسابقات، فرصت مغتنمی برای همه دستگاه‌ها فراهم شده که بتوانند ظرفیت، فرهنگ و مناطق گردشگری مازندران را ترویج دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار