دبیر رویداد ملی گوهر خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی گوهر در البرز

«مهرابی» گفت: رویداد ملی گوهر با هدف معرفی و تجلیل از زنان قهرمان ایرانی در دوران مختلف تاریخ، با حضور بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشور در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱ - 14July 2024

رویداد ملی گوهر در البرز؛ روایت زنان قهرمان ایرانیبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «فاطمه مهرابی» دبیر رویداد ملی گوهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رویداد ملی گوهر با هدف معرفی و تجلیل از زنان قهرمان ایرانی در دوران مختلف تاریخ، با حضور بیش از ۱۰۰ اثر از سراسر کشور در استان البرز برگزار شد و از میان آثار ارسالی، استان‌های کرمانشاه، گیلان، سمنان، زنجان، مشهد، یزد، تهران و البرز به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد برای نخستین بار در استان البرز برگزار شده است، افزود: تلاش داریم تا در سال‌های آینده نیز این رویداد به صورت مستمر با تمرکز بر معرفی زنان قهرمان در عرصه‌های مختلف از گذشته تا کنون، برگزار شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: موضوع محوری این دوره از رویداد ملی گوهر، مبارزه زنان قهرمان در دوران پهلوی بود. ۲۰ داستان برگزیده این رویداد با همکاری انتشارات سوره حوزه هنری البرز در قالب کتابی با عنوان "زنان قهرمان" به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار