بندر ایلات رژیم صهیونیستی اعلام ورشکستگی کرد

تلاش انصارالله برای توقف فعالیت بندر ایلات رژیم صهیونیستی با موفقیت همراه بود و این بندر اعلام ورشکستگی کرد.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 14July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بندر ایلات به دلیل کاهش ۸۵ درصدی فعالیت‌های ناشی از حملات انصارالله به کشتی‌هایی که مقصد «اسرائیل» در دریای سرخ است، اعلام ورشکستگی کرد.

بندر ایلات رژیم صهیونیستی اعلام ورشکستگی کرد

بندر ایلات در جنوب «اسرائیل» به دلیل کاهش شدید فعالیت‌های تجاری و درآمد‌ها اعلام ورشکستگی کرد. این بندر که واردات محموله‌های فله و خودرو را انجام می‌دهد، در ماه‌های اخیر با چالش‌های اقتصادی قابل توجهی مواجه بوده است.

«گیدئون گلبرت» مدیر عامل بندر ایلات، در جلسه کمیته امور اقتصادی کنست که در ۷ ژوئیه برگزار شد، اعلام کرد که این بندر طی هشت ماه گذشته هیچ فعالیت یا درآمدی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد که با وجود افزایش مختصر در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، فعالیت‌های تجاری در بندر به طور کامل متوقف شده است.

حملات انصارالله به کشتی‌هایی که به مقصد «اسرائیل» در دریای سرخ حرکت می‌کنند حجم تجارت از طریق این بندر را به میزان قابل توجهی و چیزی در حدود ۸۵ درصد کاهش داده است. این کاهش قابل توجه حجم تجارت، بندر ایلات را وادار کرده است که از دولت «اسرائیل» کمک مالی کند.

بندر ایلات اگرچه در مقایسه با بنادر مدیترانه‌ای مانند «اشدود» و «حیفا» کوچکتر است، اما نقش حیاتی در حمل و نقل محموله‌های فله و واردات خودرو ایفا می‌کند که اکنون به دلیل کاهش شدید فعالیت‌ها و درآمد‌ها با بحران جدی مواجه شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار