جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

نیرو‌های جبهه مقاومت دانش‌آموزان مکتب عاشورای حسینی هستند

سردار «فلاح‌زاده» گفت: نیرو‌های جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، غزه و فلسطین و ... همه دانش‌آموزانی هستند که آموزه‌های جهاد و مقاومت را از مکتب عاشورایی حسینی (ع) فراگرفته اند.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 14July 2024

نیرو‌های جبهه مقاومت دانش‌آموزان مکتب عاشورای حسینی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی همزمان با شب هشتم محرم الحرام، شب پاسداشت مقام حضرت علی اکبر(ع) و سایر شهدا در جمع عزاداران هیات رزمندگان اسلام قم اظهار داشت: عصاره همه ارزش‌ها در فریضه امر به معروف و نهی از منکر قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ اسلام مملو از شواهدی است که نشان می‌دهد شناخت امام به تنهایی کافی نیست، گفت: علاوه بر شناخت امام حاضر، عمل به وظیفه نیز بسیار حائز اهمیت است که عده‌ای از آن طفره رفتند و منجر به بروز اتفاقات و حوادثی در تاریخ اسلام شدند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: رزمندگان ایرانی در هر عرصه‌ای که بودند، امام و ولی فقیه را بخوبی شناخته و به وظیفه خود در برابر او عمل کردند و این بود که علیرغم اینکه بیش از ۷۶ درصد خاک سوریه در اشغال داعش بود، اما شاهد دور شدن خطر این گروه تروریستی از سوریه بودیم.

وی تاکید کرد: رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور میدانی سردار مقاومت شهید سلیمانی، موجب رفع و دفع خطر داعش شد و دشمنان را به گوشه انزوا کشانید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به تسلط نیرو‌های انصارالله بر بحر احمر، پیروزی‌های حشدالشعبی در عراق و نیرو‌های مقاومت در لبنان، غزه و فلسطین و ... عنوان کرد: هر چند دشمن صهیونیستی امروز عرصه را بر مردم غزه و فلسطین تنگ کرده، اما رزمندگان حماس و جهاد اسلامی دشمن را در عرصه میدانی به خاک مذلت نشانده اند.

وی تاکید کرد: رزمندگان عرصه جهاد و مقاومت همانند دلاورمردان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس، درس از مکتب عاشورای سیدالشهدا (ع) گرفته اند و دانش آموزان این مکتب هستند.

سردار فلاح زاده تصریح کرد: امروز وظیفه ما اینست که در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر و ادای فرایض گام برداریم و در این صورت است که ایران اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله امنیت، سلامت، فرهنگی، عمرانی و ... سرآمد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در آن صورت مطمئن باشید که در جنگ اقتصادی دشمن نیز همانند نبرد‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و جنگ‌های ترکیبی پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار