مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان خبر داد؛

اجرای طرح کلان یاسر و ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه مهرشفا همدان

«مرادی‌سیف» از ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه مهرشفا همدان به مناسبت ایام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی طی روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 14July 2024

اجرای طرح کلان یاسر و ارائه خدمات درمانی رایگان در درمانگاه مهرشفا همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمد مرادی‌سیف» موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان در جمع خبرنگاران، با تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، از اجرای طرح کلان یاسر به مناسبت این ایام در همدان خبر داد و اظهار داشت: طرح کلان یاسر در ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) به منظور خدمات دهی رایگان برای عموم مردم اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در روز‌های ۱۱ و ۱۲ محرم مصادف با ۲۷ و ۲۸ تیر ماه اجرا می شود، گفت: این طرح با هدف خدمت به عزادارن و سوگواران حسینی در درمانگاه مهرشفاء همدان واقع در شهرک فرهنگیان برگزار می شود.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان عنوان کرد: این طرح شامل ویزیت پزشک عمومی و ویزیت رایگان دندانپزشکی و در بخش آزمایشگاه، آزمایش رایگان قند و چربی به صورت رایگان برای مردم سوگوار همدان است.

وی با بیان اینکه این طرح تنها مختص به بسیجیان نیست و عموم مردم می‌توانند از این خدمات به صورت رایگان استفاده کنند، متذکر شد: اجرای کلان طرح یاسر طرحی جهادی برای خدمت رسانی درمانی و بهداشتی به افراد کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها