مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم:

دفاع مقدس وابسته به گروه و قشر خاصی نیست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: دفاع مقدس وابسته به هیچ گروه و قشر خاصی نیست.
کد خبر: ۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 25November 2013

دفاع مقدس وابسته به گروه و قشر خاصی نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سرهنگ احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم و عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان صبح امروز دوشنبه 4 آذر 92 ، در جلسه ای که در محل ساختمان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد به بحث و تبادل نظر در جهت همکاری این دو ادارهکل پرداختند.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار استان قم ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اقداماتی که کشورهای خارجی در زمینه حفظ و اشاعه آثار خود در جنگ جهانی انجام می دهند تصریح کرد: ما درکشور با وجود افتخارات بی نظیر در عرصه دفاع مقدس که همواره شاهد آثار و برکات آن هستیم آنچه که شایسته و در شأن به وجود آورندگان آن افتخارات است نتوانسته ایم اقدام کنیم و این وظیفه همه را در جهت ادای دین به شهدا دوچندان می کند.

حسینی با اشاره به ساخت و پیشرفت فیزیکی 30 درصدی اسکلت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان افزود: امروزه موزهها به عنوان یک مرکز فرهنگی انعکاس دهنده هویت و تاریخ افتخارات یک ملت برای مخاطبین هستند و انشاءالله با بهره برداری از موزه انقلاب و دفاع مقدس استان، با توجه به وجود میلیونها زائر در قم این موزه میتواند نقش موثری در ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس داشته باشد.

در ادامه نیز مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان نیز با اشاره به با ارزش بودن خدمت در زمینه دفاع مقدس گفت: آثار و برکات دفاع مقدس همه جا مشهود است و همه ما مدیون شهدا هستیم.

رضایی افزود: پیشرفت های کشور مدیون خون شهداست و شهدا همه را مدیون خودشان کرده اند و وظیفه اسلامی و انسانی ماست که هر کاری می توانیم در زمینه دفاع مقدس انجام دهیم.

در پایان مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در زمینه حمایت و همکاری در ساخت و محتوای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اعلام آمادگی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار