مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در اداره کشور

سردار «ظفری» گفت: با توجه به تجربیات هشت سال دفاع مقدس و مدیریت کشور در آن زمان می‌بایست از تجربیات آن دوران در راستای اداره کشور به نحو احسن استفاده کرد.
کد خبر: ۶۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 14July 2024

لزوم استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در اداره کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، نشست مشترک سردار سرتبپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با «محمد ارغوان» رئیس اتاق اصناف استان همدان برگزار شد.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این نشست ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اتاق اصناف، اظهار داشت: نقش شما در کنترل بازار و مدیریت آن سیار ویژه و خاص است.

وی افزود: با توجه به تجربیات هشت سال دفاع مقدس و مدیریت کشور در آن زمان می‌بایست از تجربیات آن دوران در راستای اداره کشور به نحو احسن استفاده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، تصریح کرد: با توجه به رغیت و توانمندی‌های موجود در کشور با یک مدیریت مناسب و هدفمند می‌توان کلیه تحریم‌ها را پشت سر گذاشت. 

وی عنوان کرد: وظیفه ذاتی مجموعه اتاق اصناف استان و مدیریت صحیح آن باعث به وجود آمدن آرامش نسبی در سطح بازار شده است اما باید با تلاش و کوشش بیشتر و همکاری و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مربوطه شرایط مناسب جهت ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه خصوصاً در بازار فراهم آورده شود.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از رئیس اتاق اصناف استان و همکاران وی به علت فعالیت‌ها و تلاش‌های سازنده تقدیر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار