امیرآقایی با «فصل نرگس» همراه شد

امیر آقایی برای بازی در نقش رضا فرجام در پروژه سینمایی «فصل نرگس» انتخاب شد.
کد خبر: ۶۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 27January 2016

امیرآقایی با «فصل نرگس» همراه شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی «نگار آذربایجانی» و تهیه کنندگی «سحر صباغ سرشت» که ماه گذشته در تهران کلید خورد، در ادامه معرفی بازیگرانش از حضور امیرآقایی برای یکی از نقشهای اصلی فیلم خبر داد.

گروه تولید این پروژه سینمایی تاکنون در نقاط مختلف شهر تهران همچون سعادت آباد، کارگر شمالی، بهشت زهرا، شیخ بهایی، دارآباد، دزاشیب و ...  فیلم برداری داشتند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فصل نرگس روایت آدمهای معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست ندادهاند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوعدوستی را به درستی درک میکنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلیتر، هویت انسانها را به چالش میکشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری میکند.

فصل نرگس دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از «آیینههای روبرو» بشمار میرود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر، یکتا ناصر، پژمان بازغی، گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی  و صالح میرزاآقایی دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است فیلمبرداری فصل نرگس در نقاط مختلف شهر همچنان ادامه دارد و به زودی بازیگران دیگر نقش های فیلم نیز معرفی خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار