برگزاری تجمعات اعتراضی حامی فلسطین در آلمان و ایرلند

معترضان حامی فلسطین در آلمان و ایرلند، جهت حمایت از حقوق مردم غزه تجمعات اعتراضی برگزار کرده و علیه سیاست‌های رژیم صهیونیسی شعار سر دادند.
کد خبر: ۶۷۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ - 14July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شماری از کارکنان حوزه بهداشت در برلین با هدف حمایت از حقوق مردم فلسطین در مقابل سفارت آمریکا در دوبلین، پایتخت ایرلند تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند. اعتراضات مشابه دیگری هم در برلین برگزار شد.

برگزاری تجمعات اعتراضی حامی فلسطین در آلمان و ایرلند

به گزارش میدل‌ایست مانیتور، معترضان در دوبلین که جمعی از اعضای انجمن کارکنان بهداشت و درمان ایرلند بودند، در راستای حمایت از فلسطین، بنر‌هایی با شعار‌های «زنجیر صهیونیسم را پاره کن»، «به نسل‌کشی پایان دهید»، «نوزادان فلسطینی هدف نیستند» در دست داشتند.

معترضان در این مراسم، همچنین اسامی کارکنان بهداشت و درمان به شهادت رسیده در نوار غزه را قرائت کرده و پوستر‌هایی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به نمایش گذاشتند تا مشارکت واشنگتن با جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برجسته کنند.

معترضان هدف خود را زنده نگه داشتن یاد و نام کارکنان بهداشت و درمان فلسطینی دانستند که در جریان جنگ نوار غزه، به شهادت رسیده و یا بی‌هیچ دلیل و کاملا به صورت غیرقانونی از سوی رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند. در عین حال هزاران نفر دیگر هم در مناطق جنوبی شهر برلین آلمان در حمایت از مردم فلسطین دست به اعتراضات گسترده زدند.

معترضان در این تجمعات نیز بنر‌هایی در دست داشتند که در آن خواستار توقف نسل‌کشی در غزه شده و به ضرورت تامین نیاز آب، غذا و صلح و عدالت در غزه تاکید کردند. این راهپیمایی اعتراضی در نهایت به مداخل پلیس ختم شده و حدود ۶ نفر از معترضان تحت تاثیر خشونت‌های گسترده پلیس در آن دستگیر و مجروح و زخمی گشتند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار