فرمانده لشکر ۱۶ زرهی:

با پیروی از منطق نهضت حسینی چهره واقعی یزیدیان زمان آشکار می شود

امیر «شفیعی» با صدور بیانیه ای عنوان داشت: تنها در سایه الگوگیری و پیروی از منطق نهضت و قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است که صف ظالمان از مظلومان جهان متمایز می‌شود و چهره پلید آنان از پی نقاب‌های رنگارنگ همچون یزید بن معاویه آشکار می‌گردد.
کد خبر: ۶۷۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ - 15July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

براى شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود. / پیامبر اکرم (ص)

براستی که ماه محرم فرصت مناسبی است تا در مورد امام حسین علیه السلام و نهضت عظیم وی تعقل، تفکر و تعمقی درخور و شایسته صورت پذیرد که این مهم نه تنها نیاز دیروز و امروز بلکه نیاز آینده جامعه بشری است.

بی تردید امام حسین علیه السلام نه برای شیعیان و مسلمانان بلکه برای تمام انسان‌های آزاده جهان تعلق دارد، تنها در سایه الگوگیری و پیروی از منطق نهضت و قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است که صف ظالمان از مظلومان جهان متمایز می‌شود و چهره پلید آنان از پی نقاب‌های رنگارنگ همچون یزید بن معاویه آشکار می‌گردد.

در زمانه‌ای قرار داریم که یزیدیان نه تنها از میان نرفته اند بلکه در وحشی گری، تحقیر کرامت انسانی و ظلم به آزادگان جهان از اسلاف خود پیشی گرفته اند و در این شرایط است که مکتب و آموزه‌های حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است که می‌تواند راه درست و صحیح را از غلط و نادرست نشان دهد و پایانی بر عمر و سیطره یزیدیان زمان باشد.

وقایع فلسطین و سرزمین‌های اشغالی در ماه‌های اخیر و به دنبال آن بیداری وجدان آزادگان جهان علیه صهیونیست‌های ظالم نشان داد که چه اندازه بهره گیری از منطق و آرمان‌های شهیدان کربلا می‌تواند واقعیت چهره ظالم را نشان دهد و آنان را خوار و رسوا ساخته و به بدنامان تاریخ تبدیل کند.

اینجانب ضمن تسلیت فرار رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام خصوصا ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از درگاه خداوند متعال برای ملت حسینی ایران اسلامی آرزوی سرافرازی و اقتدار بیش از پیش در برابر ظالمان و یزیدیان زمان را دارم امید است که عاشقان سیدالشهدا (ع) در سرتاسر جهان با تعقل و تفکر عمیق در نهضت عاشورا و در نهایت قیام برای ظلم ستیزی، زمینه‌های ظهور امام موعود (عج) را فراهم سازند.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها