شهردار اسیر خبرداد؛

آماده سازی یادمان شهدای گمنام برای عزاداران حسینی در شهر اسیر

«همتی» گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی محوطه آرامگاه شهدای گمنام برای عزاداران حسینی آماده سازی شد.
کد خبر: ۶۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 15July 2024
آماده سازی یادمان شهدای گمنام برای عزاداران حسینی در شهر اسیر«جعفر همتی» شهردار اسیر در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از فارس از آماده سازی یادمان شهدای گمنام برای عزاداران حسینی در شهر اسیر خبر داد و اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام شهرداری اسیر با همکاری شورای اسلامی شهر، حوزه مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی، روشنایی، رنگ آمیزی و محوطه سازی آرامگاه شهدای گمنام این شهر را در دستور کار قرار داد و در شب تاسوعای حسینی برای عزاداران حسینی آماده سازی شد.
 
وی گفت: شهرداری اسیر تاکنون با مصوبه شورای اسلامی شهر با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان برای کاشی کاری اسلیمی، روشنایی، محوطه سازی، رنگ آمیزی و... آرامگاه شهدای گمنام هزینه کرده و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیز با مصوبه فرمانداری از محل مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه پارسیان برای ادامه این پروژه در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک با همکاری سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی این پروژه ادامه پیدا می‌کند.
 
همتی از زحمات شورای اسلامی شهر، نیرو‌های خدماتی شهرداری، حوزه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی و همه عزیزانی که در آماده سازی این یادمان همکاری داشتند، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بتوانیم با همکاری همه دست اندرکاران شاهد تکمیل این آرامگاه باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار