حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

صهیونیست‌ها در برابر اراده حماس و حزب‌الله مستأصل شده‌اند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاقی فرو رفته که هرچه دست و پا می‌زند، بیشتر در آن فرو می‌رود.
کد خبر: ۶۷۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶ - 16July 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر اساس ظلم و جنایت پایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی هر کجا که احساس قدرت کند، قطعاً در جنایت کوتاهی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به زمینگیر شدن صهیونیست‌ها در غزه ادامه داد: رژیم صهیونیستی در بن‌بست قرار گرفته و همانند یک موش می‌خواهد راه فراری برای خودش پیدا کند؛ لذا به هر چیزی چنگ می‌زند. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است و این برای خود صهیونیست‌ها نیز مسجل شده است، یادآور شد: امروزه سیاستگزاران رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز اعتراف می‌کنند که در محاصره قرار گرفته و در همه جبهه‌ها شکست خورده‌اند و از هر جهتی احساس ضعف می‌کنند. 

وی با اشاره به کمک‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها هر روز علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین مرتکب جنایت می‌شوند. با وجود این، ایمان و اراده گروه‌های مقاومت بالاست و باور داریم که رژیم جنایتکار صهیونیستی در حال نابودی است. 

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها در برابر اراده و عظمت حماس و حزب‌الله لبنان زمینگیر شده‌اند و کاملاً مستاصل هستند، افزود: رژیم صهیونیستی در باتلاقی فرو رفته که هرچه دست و پا می‌زند بیشتر در آن فرو می‌رود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اعتراف مقامات رژیم صهیونیستی به شکست در نبرد غزه گفت: وزیر دفاع سابق صهیونیستی اعتراف می‌کند که «ما شکست خوردیم و توان مقابله فکری و اندیشه‌ای را با نهضت مقاومت نداریم».

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان زیر بمباران صهیونیست‌ها هستند، اما گروه‌های مقاومت به قدری توانمند و قدرتمند شده‌اند که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در برابرشان کاری از پیش ببرد و این رژیم کودک‌کش قطعاً محکوم به شکست و نابودی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها